Śmietniszcze
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
mirage

Go down
Niecny Bałaganiarz
Niecny Bałaganiarz
Kitku Płaczku
profil
Kitku Płaczku
Liczba postów : 20
Join date : 12/06/2023
Palemka
Jeszcze tylko kokos z drinkiem i słomka.
Toksyna
Byleby żadne z nas nią nie było.
Dziwna morda
Nie pytajcie.
UFO
Oby nie porwało nam kodów :manifestacja:
Rasy Empty
12/6/2023, 20:11
Lokacja 7
Ludzie:
- Długość życia do 110 lat
- Duża tolerancja ciała na wszczepy i usprawnienia technologiczne
- Słabi w posługiwaniu się magią
- Większość to potomkowie tych, którzy skryli się w schronach
- Posiadają poczytalność, która spada, gdy mają kontakt z mitycznymi stworzeniami (czyli wszystkim, co nierealne) lub są świadkami magii/makabrycznych sytuacji [będą specjalne cechy, które będą dawać odporność na niektóre takie sytuacje]
- Zaczynają z największą pulą punktów do rozdania na umiejętności


Lokacja 7
Valusianie:
- Długość życia do 220 lat
- Istoty o humanoidalnym ciele, skóra pokryta łuskami, głowy o wężowych cechach; wyżsi od ludzi (przeciętny wzrost 190cm)
- Potrafią za pomocą iluzji dostosować swój wygląd do ludzkiego; muszą zachowywać skupienie podczas utrzymywania czaru
- Trucizna w kłach
- Lepiej widzą w ciemnościach
- Zwiększona siła
- Nie mogą stosować wszczepów i usprawnień technologicznych
- Naturalny talent do korzystania z magii (zwłaszcza iluzji oraz uroków)
- Jako istoty z mitów nie korzystają z mechaniki poczytalności
- Posiadają własne królestwo pod ziemią
- Zaczynają z najmniejszą pulą punktów do rozdania na umiejętności


Lokacja 7
Mutanty:
- Długość życia do 150 lat [ewentualnie ponad 200 lub może długowieczne - starzeją się znacznie wolniej od ludzi]
- Ludzie, w ciałach których zaszły zmiany na skutek promieniowania, magii lub ingerencji istot z mitów
- Mogą posiadać zwierzęce/roślinne cechy wyglądu, dodatkowe kończyny, macki, funkcjonalne skrzydła itp.
- Większa siła oraz kondycja [mniejsza cecha wyglądu i większa budowy ciała maybe?]
- Tracą o połowę mniej punktów poczytalności niż ludzie w tych samych sytuacjach, co oni
- Ich ciała nie odrzucają wszczepów i usprawnień technologicznych, ale mają na nie mniejszą tolerancję niż ludzie
- Podobnie jak ludzie raczej kiepscy w posługiwaniu się magią
- Można się nimi stać drogą fabularną


Lokacja 7
Przeklęci:
- Długość życia: długowieczne
- Istoty przemienione za pomocą magii; większość czasu zachowują ludzki wygląd, ale w określonych warunkach mogą ulegać przemianie (np. podczas pełni jak wilkołaki, po kontakcie z wodą zmieniają się w syrenki, nocą wyglądają jak wychudłe i głodne wampirki) | opcja druga, że mają zdolność wywołania przemiany jeśli wejdzie im kostka
- Wymóg posiadania dodatkowej słabości związanej z klątwą (np. nie może wychodzić na światło słoneczne, żywi się tylko konkretnym rodzajem jedzonek)
- Tracą tylko 1/5 punktów poczytalności w danych sytuacjach (jeśli człowiek straciłby 20, "przeklęty" tylko 4)
- Mają tolerancję na technologię jak mutanty
- Lepiej radzą sobie z magią niż ludzie
- Posiadają drugi zestaw cech i umiejętności [np. jako człowiek ma siłę o wartości 50 punktów i inteligencję 70, a po przemianie siła wzrasta do 70, ale z kolei inteligencja spada do 40; w ludzkiej formie ma przydzielone 60 punktów w urok osobisty, ale ma jedynie 20 punktów we wspinaczkę, zmieni formę i jest na tyle paskudny, że uroku ma 30, ale staje się cholernie zwinny i wspinaczki ma 50]
- Można się nimi stać drogą fabularną


Śniący:
- Długość życia: długowieczne
- Zamieszkują Krainy Snów, do świata żywych mogą dostać się za pomocą portali [ale tylko na określony czas; żeby je utrzymać w naszym świecie coś na zasadzie kontraktu czy rytuału może, ale wtedy nie mogą powrócić?]
- Dowolność w wyborze wyglądu (gadający kot? spoko. typ błyszczący niczym Edzio ze Zmierzchu na pełnym słońcu? ok. anioł ale jak w Starym Testamencie - nie ma sprawy mordo.) [po wylądowaniu w naszym świecie mogą dostawać jakąś ludzką formę]
- Nie mogą posiadać wszczepów i usprawnień technologicznych [chyba, że by miały ten "kontrakt" czy whatever, traciłyby je jednak po zerwaniu swojego połączenia ze światem realnym]
- Znakomici w posługiwaniu się magią
- Posiadają największą liczbę punktów szczęścia na start
- Jako istoty z mitów nie korzystają z mechaniki poczytalności

Może wprowadzimy kiedyś potem jako efekt eventu :wobble:

 
Powrót do góry
Nie możesz odpowiadać w tematach
miejsce na creditsy :wobble: