- Niecny BałaganiarzKitku Płaczku
- profil
Join date : 12/06/2023
Palemka
Jeszcze tylko kokos z drinkiem i słomka.
Toksyna
Byleby żadne z nas nią nie było.
Dziwna morda
Nie pytajcie.
UFO
Oby nie porwało nam kodów :manifestacja:
12/6/2023, 20:11
Ludzie:
- Długość życia do 110 lat
- Duża tolerancja ciała na wszczepy i usprawnienia technologiczne
- Słabi w posługiwaniu się magią
- Większość to potomkowie tych, którzy skryli się w schronach
- Posiadają poczytalność, która spada, gdy mają kontakt z mitycznymi stworzeniami (czyli wszystkim, co nierealne) lub są świadkami magii/makabrycznych sytuacji [będą specjalne cechy, które będą dawać odporność na niektóre takie sytuacje]
- Zaczynają z największą pulą punktów do rozdania na umiejętności
- Długość życia do 110 lat
- Duża tolerancja ciała na wszczepy i usprawnienia technologiczne
- Słabi w posługiwaniu się magią
- Większość to potomkowie tych, którzy skryli się w schronach
- Posiadają poczytalność, która spada, gdy mają kontakt z mitycznymi stworzeniami (czyli wszystkim, co nierealne) lub są świadkami magii/makabrycznych sytuacji [będą specjalne cechy, które będą dawać odporność na niektóre takie sytuacje]
- Zaczynają z największą pulą punktów do rozdania na umiejętności
Valusianie:
- Długość życia do 220 lat
- Istoty o humanoidalnym ciele, skóra pokryta łuskami, głowy o wężowych cechach; wyżsi od ludzi (przeciętny wzrost 190cm)
- Potrafią za pomocą iluzji dostosować swój wygląd do ludzkiego; muszą zachowywać skupienie podczas utrzymywania czaru
- Trucizna w kłach
- Lepiej widzą w ciemnościach
- Zwiększona siła
- Nie mogą stosować wszczepów i usprawnień technologicznych
- Naturalny talent do korzystania z magii (zwłaszcza iluzji oraz uroków)
- Jako istoty z mitów nie korzystają z mechaniki poczytalności
- Posiadają własne królestwo pod ziemią
- Zaczynają z najmniejszą pulą punktów do rozdania na umiejętności
- Długość życia do 220 lat
- Istoty o humanoidalnym ciele, skóra pokryta łuskami, głowy o wężowych cechach; wyżsi od ludzi (przeciętny wzrost 190cm)
- Potrafią za pomocą iluzji dostosować swój wygląd do ludzkiego; muszą zachowywać skupienie podczas utrzymywania czaru
- Trucizna w kłach
- Lepiej widzą w ciemnościach
- Zwiększona siła
- Nie mogą stosować wszczepów i usprawnień technologicznych
- Naturalny talent do korzystania z magii (zwłaszcza iluzji oraz uroków)
- Jako istoty z mitów nie korzystają z mechaniki poczytalności
- Posiadają własne królestwo pod ziemią
- Zaczynają z najmniejszą pulą punktów do rozdania na umiejętności
Mutanty:
- Długość życia do 150 lat [ewentualnie ponad 200 lub może długowieczne - starzeją się znacznie wolniej od ludzi]
- Ludzie, w ciałach których zaszły zmiany na skutek promieniowania, magii lub ingerencji istot z mitów
- Mogą posiadać zwierzęce/roślinne cechy wyglądu, dodatkowe kończyny, macki, funkcjonalne skrzydła itp.
- Większa siła oraz kondycja [mniejsza cecha wyglądu i większa budowy ciała maybe?]
- Tracą o połowę mniej punktów poczytalności niż ludzie w tych samych sytuacjach, co oni
- Ich ciała nie odrzucają wszczepów i usprawnień technologicznych, ale mają na nie mniejszą tolerancję niż ludzie
- Podobnie jak ludzie raczej kiepscy w posługiwaniu się magią
- Można się nimi stać drogą fabularną
- Długość życia do 150 lat [ewentualnie ponad 200 lub może długowieczne - starzeją się znacznie wolniej od ludzi]
- Ludzie, w ciałach których zaszły zmiany na skutek promieniowania, magii lub ingerencji istot z mitów
- Mogą posiadać zwierzęce/roślinne cechy wyglądu, dodatkowe kończyny, macki, funkcjonalne skrzydła itp.
- Większa siła oraz kondycja [mniejsza cecha wyglądu i większa budowy ciała maybe?]
- Tracą o połowę mniej punktów poczytalności niż ludzie w tych samych sytuacjach, co oni
- Ich ciała nie odrzucają wszczepów i usprawnień technologicznych, ale mają na nie mniejszą tolerancję niż ludzie
- Podobnie jak ludzie raczej kiepscy w posługiwaniu się magią
- Można się nimi stać drogą fabularną
Przeklęci:
- Długość życia: długowieczne
- Istoty przemienione za pomocą magii; większość czasu zachowują ludzki wygląd, ale w określonych warunkach mogą ulegać przemianie (np. podczas pełni jak wilkołaki, po kontakcie z wodą zmieniają się w syrenki, nocą wyglądają jak wychudłe i głodne wampirki) | opcja druga, że mają zdolność wywołania przemiany jeśli wejdzie im kostka
- Wymóg posiadania dodatkowej słabości związanej z klątwą (np. nie może wychodzić na światło słoneczne, żywi się tylko konkretnym rodzajem jedzonek)
- Tracą tylko 1/5 punktów poczytalności w danych sytuacjach (jeśli człowiek straciłby 20, "przeklęty" tylko 4)
- Mają tolerancję na technologię jak mutanty
- Lepiej radzą sobie z magią niż ludzie
- Posiadają drugi zestaw cech i umiejętności [np. jako człowiek ma siłę o wartości 50 punktów i inteligencję 70, a po przemianie siła wzrasta do 70, ale z kolei inteligencja spada do 40; w ludzkiej formie ma przydzielone 60 punktów w urok osobisty, ale ma jedynie 20 punktów we wspinaczkę, zmieni formę i jest na tyle paskudny, że uroku ma 30, ale staje się cholernie zwinny i wspinaczki ma 50]
- Można się nimi stać drogą fabularną
- Długość życia: długowieczne
- Istoty przemienione za pomocą magii; większość czasu zachowują ludzki wygląd, ale w określonych warunkach mogą ulegać przemianie (np. podczas pełni jak wilkołaki, po kontakcie z wodą zmieniają się w syrenki, nocą wyglądają jak wychudłe i głodne wampirki) | opcja druga, że mają zdolność wywołania przemiany jeśli wejdzie im kostka
- Wymóg posiadania dodatkowej słabości związanej z klątwą (np. nie może wychodzić na światło słoneczne, żywi się tylko konkretnym rodzajem jedzonek)
- Tracą tylko 1/5 punktów poczytalności w danych sytuacjach (jeśli człowiek straciłby 20, "przeklęty" tylko 4)
- Mają tolerancję na technologię jak mutanty
- Lepiej radzą sobie z magią niż ludzie
- Posiadają drugi zestaw cech i umiejętności [np. jako człowiek ma siłę o wartości 50 punktów i inteligencję 70, a po przemianie siła wzrasta do 70, ale z kolei inteligencja spada do 40; w ludzkiej formie ma przydzielone 60 punktów w urok osobisty, ale ma jedynie 20 punktów we wspinaczkę, zmieni formę i jest na tyle paskudny, że uroku ma 30, ale staje się cholernie zwinny i wspinaczki ma 50]
- Można się nimi stać drogą fabularną
- Długość życia: długowieczne
- Zamieszkują Krainy Snów, do świata żywych mogą dostać się za pomocą portali [ale tylko na określony czas; żeby je utrzymać w naszym świecie coś na zasadzie kontraktu czy rytuału może, ale wtedy nie mogą powrócić?]
- Dowolność w wyborze wyglądu (gadający kot? spoko. typ błyszczący niczym Edzio ze Zmierzchu na pełnym słońcu? ok. anioł ale jak w Starym Testamencie - nie ma sprawy mordo.) [po wylądowaniu w naszym świecie mogą dostawać jakąś ludzką formę]
- Nie mogą posiadać wszczepów i usprawnień technologicznych [chyba, że by miały ten "kontrakt" czy whatever, traciłyby je jednak po zerwaniu swojego połączenia ze światem realnym]
- Znakomici w posługiwaniu się magią
- Posiadają największą liczbę punktów szczęścia na start
- Jako istoty z mitów nie korzystają z mechaniki poczytalności
Może wprowadzimy kiedyś potem jako efekt eventu :wobble:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|
miejsce na creditsy :wobble: