- Niecny BałaganiarzKitku Płaczku
- profil
Join date : 12/06/2023
Palemka
Jeszcze tylko kokos z drinkiem i słomka.
Toksyna
Byleby żadne z nas nią nie było.
Dziwna morda
Nie pytajcie.
UFO
Oby nie porwało nam kodów :manifestacja:
12/6/2023, 20:21
Na start każdy do dyspozycji posiada 460 punktów, które należy rozdysponować według uznania na cechy wskazane poniżej – co najmniej 15 i nie więcej niż 90 w każdej z kategorii. Razem z bonusami i wadami wartości mogą osiągnąć maksymalnie 99.
Umiejętności - str. 35
Szczęście i wiek - str. 36
Szczęście
Krzepa, mod. obr., punkty wytrzymałości, ruch - str. 37
Krzepa | | | siła+budowa ciała -> 2-64 [-2] | 65-84 [-1] | 85-124 [0] | 125-164 [+1] | 165-204 [+2]
Punkty wytrzymałości | | | budowa ciała+ kondycja podzielone na 10 [zaokrąglić w dół]
Poczytalność | | | początkowa równa MOCY
Punkty magii | | | 1/5 cechy MOC
Unik
Inteligencja określa liczbę punktów umiejętności (INT×2) przyznanych na zainteresowania - str. 40
Cecha | Opis |
---|---|
Siła | Oznacza siłę fizyczną postaci odpowiadającą za to, ile może ona unieść lub jak mocno coś trzymać. Wpływa także na obrażenia zadawane w walce wręcz. |
Zręczność | Szybkość, gibkość i zwinność zależą właśnie od tej cechy. Podczas rzutów kostką decyduje o tym, czy postaci uda się nie upaść, złapać rzucony przedmiot albo czy będzie szybsza od przeciwnika. |
Moc | y |
Kondycja | Odpowiada za zdrowie i wytrzymałość, w tym na wszelkie choroby oraz trucizny. Wraz ze wzrostem wartości tej cechy, rośnie odporność postaci na ataki oraz obrażenia. |
Wygląd | To nie tylko wyznacznik fizycznej atrakcyjności, ale również osobowość - niska wartość nie musi oznaczać szpetności, może odnosić się do okropnego charakteru. Tak samo wysoki poziom tej cechy nie wskazuje automatycznie, że postać jest nieziemsko piękna. Wygląd przydaje się w trakcie interakcji społecznych oraz do sprawiania dobrego wrażenia. |
Wykształcenie | y |
Budowa ciała | Odnosi się do wzrostu i wagi postaci, określając jej ogólną posturę. Cecha ta ma wpływ na punkty wytrzymałości, krzepy i modyfikator obrażeń, ale jednocześnie zbyt wysoka wartość może utrudniać niektóre akcje, jak przykładowo przeciskanie się przez wąskie przejście i odwrotnie - niewielka budowa ciała utrudni spojrzenie ponad murem. |
Inteligencja | Miara tego, jak dobrze postać radzi sobie z zagadkami, zapamiętywaniem, nauką i przetwarzaniem informacji. Nie zawsze idzie w parze z wykształceniem. |
Coś | Coś 2 |
---|---|
Ruch | y |
Poczytalność | y |
Szczęście | y |
Punkty wytrzymałości | y |
Punkty magii | y |
Krzepa | y |
Unik | y |
Umiejętności - str. 35
Szczęście i wiek - str. 36
Szczęście
Krzepa, mod. obr., punkty wytrzymałości, ruch - str. 37
Krzepa | | | siła+budowa ciała -> 2-64 [-2] | 65-84 [-1] | 85-124 [0] | 125-164 [+1] | 165-204 [+2]
Punkty wytrzymałości | | | budowa ciała+ kondycja podzielone na 10 [zaokrąglić w dół]
Poczytalność | | | początkowa równa MOCY
Punkty magii | | | 1/5 cechy MOC
Unik
Inteligencja określa liczbę punktów umiejętności (INT×2) przyznanych na zainteresowania - str. 40
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|
miejsce na creditsy :wobble: