- Niecny BałaganiarzKitku Płaczku
- profil
Join date : 12/06/2023
Palemka
Jeszcze tylko kokos z drinkiem i słomka.
Toksyna
Byleby żadne z nas nią nie było.
Dziwna morda
Nie pytajcie.
UFO
Oby nie porwało nam kodów :manifestacja:
12/6/2023, 22:24
Rzuty na umiejętności:
- Wykonywane za pomocą k100
- Żeby rzut był udany, wynik musi mieścić się w zakresie punktów umiejętności postaci (np. rzuca na pierwszą pomoc, której ma 30 - żeby się udało, musi zmieścić się w przedziale 1-30; jeśli wypadnie mu 31 to znaczy, że się nie udało)
- Wartości 1 oraz 100 to odpowiednio krytyczny sukces i krytyczna porażka | w przypadku krytycznego sukcesu postać np. może pomóc innej postaci, której rzut się nie udał (choćby przy przeskakiwaniu jakiejś rozpadliny), zdobywa jakiś dodatkowy przedmiot (lub punkty poczytalności, szczęścia itp.); krytyczna porażka oznacza wyjątkowo nieprzyjemne konsekwencje przy podejmowaniu akcji, często wiążące się z otrzymaniem obrażeń (np. skręcenie kostki przy skakaniu, uderzenie sojusznika przy walce bronią białą, zacięcie się broni palnej)
- Udany rzut może być: sukcesem zwykłym (wynik po prostu mieści się w zakresie punktów umiejętności), sukcesem trudnym (wynik to mniej lub równo 1/2 posiadanej wartości punktów umiejętności - np. 14, gdy posiada się 30 w perswazji) lub sukcesem ekstremalnym (wynik to 1/5 lub mniej posiadanych punktów umiejętności - np. 10, gdy posiada się 50 archeologii).
- Wyniki można obniżać zużywając punkty szczęścia | przydatne w przypadku, gdy do sukcesu brakuje kilka oczek, a wolimy, żeby rzut się udał; punkty szczęścia można zdobyć jako nagrody w eventach lub gdy podczas rozwoju umiejętności przekroczy się 90 punktów w jednej kategorii | punktami szczęścia nie można obniżyć krytycznej porażki
Rzuty na obrażenia:
- Każda broń będzie mieć przydzieloną kostkę, jakie obrażenia może zadać
- Podobnie będzie z potworami
- Do czarów coś wykminię .-.
- Modyfikator obrażeń [przy walce wręcz] | siła+budowa ciała -> 2-64 [-2] | 65-84 [-1] | 85-124 [0] | 125-164 [+1k4] | 165-204 [+1k6]
Rzuty na poczytalność:
- Przy istotach wywołujących strach (będą mieć przypisane kostki, ile się straci, jeśli rzut nie wejdzie)
- Kiedy zobaczy się zwłoki czy inne obrzydlistwa
- W niektórych lokacjach
- Będzie lista specjalnych bonusów, które wpływają na to czy dana postać reaguje strachem, czy ma "meh, zwykły wtorek"
- Słabości mogą wpływać na dodatkowe sytuacje, w których postać straci punkty poczytalności lub ich ilość (np. fobie)
- Przynależność do niektórych grup może wpływać na odporność na niektóre sytuacje wywołujące utratę poczytalności
Rzuty na szczęście:
- W przypadku, gdy w trakcie wydarzenia gracz chce mieć przy sobie jakiś itemek, który normalnie posiada, ale jest gapa i nie wpisał go w ekwipunek (udany rzut sprawi, że "o kurcze jednak wziął")
- Inny przypadek: MG wybiera ofiarę, której się oberwie lub coś w ten deseń
- Rzuca się tak samo jak na umiejętność: k100 i musi wejść mniej lub równo, ile wynosi wartość szczęścia postaci
- Nieudanego rzutu nie można obniżyć szczęściem.
Rzuty na rozwój umiejętności:
- Najpierw podczas wątków musi X razy się udać
- Potem w temacie z aktualizacjami statów postaci rzuca się k100 i musi się nie udać (wynik rzutu wyższy od posiadanej ilości punktów w danej umiejce)
- Jeśli rzut nie wejdzie, następuje rzut k10 i wynik dodaje się do posiadanej ilości punktów w umiejce
Rozwój majętności:
Rozwój znajomości mitów Cthulhu:
Rzuty na czarymary:
- Oparte o cechę moc
- Zużywają punkty magii
Używanie mutkowych zdolności:
-
Zdobywanie składników:
- Rzut na jakąś umiejkę
- Rzut k10 (?) ile się tego udało ogarnąć
Tworzenie itemków:
-
- Wykonywane za pomocą k100
- Żeby rzut był udany, wynik musi mieścić się w zakresie punktów umiejętności postaci (np. rzuca na pierwszą pomoc, której ma 30 - żeby się udało, musi zmieścić się w przedziale 1-30; jeśli wypadnie mu 31 to znaczy, że się nie udało)
- Wartości 1 oraz 100 to odpowiednio krytyczny sukces i krytyczna porażka | w przypadku krytycznego sukcesu postać np. może pomóc innej postaci, której rzut się nie udał (choćby przy przeskakiwaniu jakiejś rozpadliny), zdobywa jakiś dodatkowy przedmiot (lub punkty poczytalności, szczęścia itp.); krytyczna porażka oznacza wyjątkowo nieprzyjemne konsekwencje przy podejmowaniu akcji, często wiążące się z otrzymaniem obrażeń (np. skręcenie kostki przy skakaniu, uderzenie sojusznika przy walce bronią białą, zacięcie się broni palnej)
- Udany rzut może być: sukcesem zwykłym (wynik po prostu mieści się w zakresie punktów umiejętności), sukcesem trudnym (wynik to mniej lub równo 1/2 posiadanej wartości punktów umiejętności - np. 14, gdy posiada się 30 w perswazji) lub sukcesem ekstremalnym (wynik to 1/5 lub mniej posiadanych punktów umiejętności - np. 10, gdy posiada się 50 archeologii).
- Wyniki można obniżać zużywając punkty szczęścia | przydatne w przypadku, gdy do sukcesu brakuje kilka oczek, a wolimy, żeby rzut się udał; punkty szczęścia można zdobyć jako nagrody w eventach lub gdy podczas rozwoju umiejętności przekroczy się 90 punktów w jednej kategorii | punktami szczęścia nie można obniżyć krytycznej porażki
Rzuty na obrażenia:
- Każda broń będzie mieć przydzieloną kostkę, jakie obrażenia może zadać
- Podobnie będzie z potworami
- Do czarów coś wykminię .-.
- Modyfikator obrażeń [przy walce wręcz] | siła+budowa ciała -> 2-64 [-2] | 65-84 [-1] | 85-124 [0] | 125-164 [+1k4] | 165-204 [+1k6]
Rzuty na poczytalność:
- Przy istotach wywołujących strach (będą mieć przypisane kostki, ile się straci, jeśli rzut nie wejdzie)
- Kiedy zobaczy się zwłoki czy inne obrzydlistwa
- W niektórych lokacjach
- Będzie lista specjalnych bonusów, które wpływają na to czy dana postać reaguje strachem, czy ma "meh, zwykły wtorek"
- Słabości mogą wpływać na dodatkowe sytuacje, w których postać straci punkty poczytalności lub ich ilość (np. fobie)
- Przynależność do niektórych grup może wpływać na odporność na niektóre sytuacje wywołujące utratę poczytalności
Rzuty na szczęście:
- W przypadku, gdy w trakcie wydarzenia gracz chce mieć przy sobie jakiś itemek, który normalnie posiada, ale jest gapa i nie wpisał go w ekwipunek (udany rzut sprawi, że "o kurcze jednak wziął")
- Inny przypadek: MG wybiera ofiarę, której się oberwie lub coś w ten deseń
- Rzuca się tak samo jak na umiejętność: k100 i musi wejść mniej lub równo, ile wynosi wartość szczęścia postaci
- Nieudanego rzutu nie można obniżyć szczęściem.
Rzuty na rozwój umiejętności:
- Najpierw podczas wątków musi X razy się udać
- Potem w temacie z aktualizacjami statów postaci rzuca się k100 i musi się nie udać (wynik rzutu wyższy od posiadanej ilości punktów w danej umiejce)
- Jeśli rzut nie wejdzie, następuje rzut k10 i wynik dodaje się do posiadanej ilości punktów w umiejce
Rozwój majętności:
Rozwój znajomości mitów Cthulhu:
Rzuty na czarymary:
- Oparte o cechę moc
- Zużywają punkty magii
Używanie mutkowych zdolności:
-
Zdobywanie składników:
- Rzut na jakąś umiejkę
- Rzut k10 (?) ile się tego udało ogarnąć
Tworzenie itemków:
-
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|
miejsce na creditsy :wobble: